Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Μόλις τελείωσα το "Της ζωής και της αγάπης "διάβασα το "Ερωτας σαν βροχή "της Μαντά.Είχα ήδη διαβάσει της ιδίας το "Θεανώ η λύκαινα της πόλης " και το " Η άλλη πλευρά του νομίσματος."Το διάβασα και αυτό σε γρήγορους ρυθμούς γιατί συνεχώς ανυπομονούσα για το τι θα γίνει στη συνέχεια.Είναι γεγονός ότι μου αρέσει ο τρόπος που περιγράφει είτε τοπία είτε συναισθήματα.Είναι γλαφυρή στις περιγραφές της χωρίς να γίνεται κουραστική .Προσωπικά "έβλεπα " τα μέρη που περιέγραφε σαν να ήμουν εκεί .Αρκετά απίθανη η σύμπτωση να βρεί την κόρη της ,που την έδωσε για υιοθεσία χωρίς να τη δεί και χωρίς να ξέρει το φύλο του παιδιόυ που γέννησε ,η πρωταγωνίστρια ,η Κλαίλια, αλλά η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια και το έχουμε δει αρκετές φορές στην εκπομπή "Φως στο τούνελ".Είναι ένα μυθιστόρημα με αρκετή δοση ρομαντισμού και επειδή είμαι αθεράπευτα ρομαντική και με συγκίνησε και μου άρεσε.
Αμέσως μετά διάβασα το "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι ".Πέντε αδελφές πέντε διαφορετικές ζωές με πολλή ένταση ,πολύ πάθος , πολύ πόνο ,πολλή αγάπη και πολλά παθήματα που έγιναν μαθήματα ώστε να τις κάνει να ξαναγυρίσουν εκεί από όπου έφυγαν:στο σπίτι δίπλα στο ποτάμι.

2 σχόλια:

anagnostria είπε...

Αν και τα αναγνωστικά μας γούστα δεν συμπίπτουν πάντοτε, χαίρομαι που διαβάζεις, αγαπητή Εύα, και προπάντων που γράφεις τις εντυπώσεις σου. Συνέχισε. Η Λένα Μαντά είναι στην Κύπρο, αλλά δυστυχώς αργά το πληροφορήθηκα και τη νύχτα που θα είναι στη Λευκωσία, έχω πάρει εισιτήριο για το θέατρο κι έτσι δυστυχώς δεν θα μπορέσω να τη δω.

eva είπε...

Οντως τα αναγνωστικά μας γούστα στη πλειονότητα τους δεν συμπίπτουν αγαπητή μου anagnostria,αλλά υπάρχουν και βιβλία "σου "που αρέσουν και σε μένα.Εχω διαβάσει τέτοι στο πορελθόν πριν το μπλογκ και σίγπυρα θα υπάρξουν και άλλα στο μέλλον.