Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΛΙΓΟ ΑΠ'ΟΛΑ

Εδώ και πολύ καιρό μπαίνω σε διάφορα ιστολόγια και διαβάζω τις αναρτήσεις τους καθώς και κάποια από τα σχό λια τους .Δεν αποφάσιζα όμως να γράψω κάτι στο δικό μου.Σήμερα το αποφάσισα .
Από βιβλία έχω μείνει πολύ πίσω.Εχω μαζέψει αρκετά για διάβασμα αλλά δεν έχω διάθεση .Αναλώνομαι καθημερινά σε διάφορες δουλειές που θα μπορούσαν ενδεχομένως να γίνουν σε λιγότερο χρόνο οπότε το διαβασμα όλο και αναβάλλεται.
Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς (ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ετεροχρονισμένα) μπήκα σε τροχιά προετοιμασίας και οργάνωσης γάμου.Φέτος παντρεύεται η κόρη μου και ποτέ δεν φαντάστηκα ότι χρειάζεται ένα χρόνο σχεδόν να προετοιμάζεσαι .Βέβαια το περισότερο τρέξιμο το έχει το ζευγάρι και καλώς ή κακώς αυτά που πρέπει(;)να γίνουν είναι πολλά, αρκετά δε κατά τη γνώμη μου είναι για το "θεαθήναι" και αποπροσανατολίζουντο ζευγάρι από την ουσία.
Εύχομαι σε όλους που βρίσκονται σε ανάλογη φάση "Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ .
Πάντως για να το συνδέσω με την ανάρτηση του Mike για το πόσο φτωχοί ή πόσο πλούσιοι είμαστε ,μια τέτοια προετοιμασία μπορεί να κάνει κάποιον να νοιώσει φτωχός επειδή δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει το γάμο που "ονειρεύτηκε" ή αντίθετα να νοιώσει πολύ "πλούσιος" επειδή έχει την ωριμότητα να εκτιμήσει ό,τι έχει και να μη σκέφτεται τι δεν έχει.

1 σχόλιο:

anagnostria είπε...

Καλωσόρισες ξανά στους μπλόγκερς. Ελπίζω να μην κάνεις πάλι άλλους δυο μήνες για να ενημερώσεις το μπλογκ σου. Όσο για το διάβασμα...Όποιος το θεωρεί απόλαυση πάντα βρίσκει χρόνο γι' αυτό.