Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Σαββατόβραδο και όπως και πολλά άλλα Σαββατόβραδα είμαι μόνη στο σπίτι και δεν το λέω αυτό με παράπονο ή λύπη αφού κατά 99% είναι επιλογή μου.Διότι θα μπορούσα να ήμουν με κάποια παρέα ή σε κάποιο σπίτι ή καπου έξω αλλά έχω την ιδιορρυθμία(;) ,ιδιοτροπία (;) να μην μου αρέσει να κάνω συμβατικές συναναστροφές. Ετσι προτιμώ να μένω μόνη μου .
Το σερφάρισμα στο διαδύκτιο είναι μια καλή απασχόληση.Μου αρέσει να παρακολουθώ τις αναρτήσεις για βιβλία και όχι μόνο αλλά και να διαβάζω τα σχόλια τους. Με αυτή την περιήγηση έχω "γνωρίσει" πολλούς μπλόγκερς χωρίς να τους κάνω να με γνωρίσουν και κείνοι.
Κλείνοντας τώρα θα μπω στα βιβλιοπωλεία να δω τι κυκλοφορει.
Χρόνος υπάρχει αγαπητή αναγνώστρια ,απλώς δεν έχω τον τελευταίο καιρό "κέφι" για διάβασμα. Θα μου έρθει όμως .

7 σχόλια:

anagnostria είπε...

Όπως και για πολλά άλλα πράγματα δεν μπορώ να σε καταλάβω, αγαπητή αδερφή, ίσως γιατί είμαστε τόσο διαφορετικές. Ακόμα και στις πιο μαύρες μέρες μου, το κέφι για διάβασμα δεν μου έλειψε ποτέ. Ελπίζω να το βρεις σύντομα, είναι τόσο μεγάλη απόλαυση, προπάντων άμα πετύχεις ένα ωραίο βιβλίο.

eva είπε...

Οταν λέω "κεφι" ,γι'αυτό και τα εισαγωγικά,εννοώ ότι δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε αυτό που διαβάζω ίσως γιατί αυτό που προσπ'αθησα να διαβάσω δεν με τράβηξε .Θα δοκιμάσω με κάποιο άλλο.Αλλωστε εί ναι αρκετά αυτά που περιμένουν.

EKT είπε...

Αγαπητή Ευαγγελία,
Να μου επιτρέψεις να σου πω ότι οι περισσότεροι έχουμε κατά καιρούς περάσει από τη φάση να μη μας "τραβάει" το διάβασμα. Εγώ για παράδειγμα,που οι φίλοι με κορόιδευαν ότι διάβαζα ακόμα και όρθια στο τρόλευ, έχω περάσει και περνάω κατά καιρούς φάσεις που δε νοιώθω τη χαρά που μου έδινε άλλοτε το διάβασμα. Μην αφήνεις όμως τον εαυτό σου να το βάλει κάτω. Μη προσπαθείς να διαβάσεις κάτι δύσκολο ή εγκεφαλικό, βρες κάτι πιο απλό, μια ιστορία καθημερινή, κάτι που θα μπορούσε να είχε συμβεί στον καθένα.. Σιγά, σιγά, θα ξανανοιώσεις τη χαρά του διαβάσματος και θα μπορέσεις να διαβάσεις και πραγματική λογοτεχνία.
Προπαντός μη παρασύρεσαι από κριτικές τρίτων, ( πλην της αδερφής σου).
ΕΚΤ Ελένη

eva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
eva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
eva είπε...

Αγαπητή ΕΚΤ,αρχικά ευχαριστώ για την επίσκεψη και επίσης για τη κατανόηση όσον αφορά το 'κέφι' για διάβασμα.Ηδη το ξαναβρήκα έχοντας διαβάσει το "Ολα σου τάμαθα μα ξέχασα μια λέξη"το οποίο αγόρασα γιατί με ''τράβηξε" οτίτλος (δεν είχα διαβάσει την ανάρτηση της αδελφής μου)αλλά δεν βρήκα τελικά ποια λέξη δεν της έμαθε και τώρα διαβάζω ένα "ελαφρό".

EKT είπε...

Αφού κατάφερες να διαβάσεις ένα "εγκεφαλικό", όπως το λένε, βιβλίο δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Εγώ πάντως το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει και δεν νομίζω πως θα το κάνω.
EKT Ελένη